Od roku 2002 jsme darovali částku 257 000 000 KčJak šel čas s Nadací O2
O nadaci

O nás


Nadace O2 je firemní nadace společnosti O2 Czech Republic. Dlouhodobým, promyšleným a systematickým dárcovstvím zdůrazňuje vstřícný postoj k našemu okolí a přijímání spoluzodpovědnosti za stav a vývoj společnosti.

Nadace O2 navazuje na tradici Nadace Eurotel, která vznikla v roce 2002 a od svého založení rozdělila na podporu neziskových projektů více než 257 milionů korun.

Nadace O2 se stala jednou z prvních registrovaných firemních nadací v České republice a jedním z často užívaných modelů firemního dárcovství. Je členem Fóra dárců - Asociace firemních nadací a nadačních fondů. V roce 2004, 2008 a 2011 obdržela O2 za aktivity své firemní nadace prestižní cenu VIA BONA, která je veřejným uznáním za dlouhodobou, kvalifikovanou a systematickou podporu obecně prospěšné činnosti.

Společnost O2 Czech Republic se také podílela na vzniku jedinečného filantropického nástroje DMS, takzvané Dárcovské SMS. Jde o unikátní, rychlý a transparentní způsob, kterým veřejnost může přispívat ve prospěch charitativních sbírek prostřednictvím mobilní technologie. Chcete-li přispět, můžete se zapojit zde: www.darcovskasms.cz.

Nadace je zakládajícím členem klubu Donátor při Fóru dárců.